Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
 
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr produktu, nr zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na poniższy adres:

skontaktuj się z nami e-mailowo kontakt@lessdress.pl i wskażemy Tobie adres wysyłki

Zwrot/wymiana towaru
Zwrotom i wymianom podlegają wszystkie zakupione towary.
 
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru.
 
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami e-mailowo kontakt@lessdress.pl wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
 
skontaktuj się z nami e-mailowo kontakt@lessdress.pl i wskażemy Tobie adres wysyłki
 
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
 
Pamiętaj, żeby zwracany produkt nie nosił śladów użytkowania, był w takim stanie jakim został dostarczony, posiadał nieoderwaną metkę z logo Less Dress, unikatową plombę zabezpieczającą produkt (jeśli plomba wystąpiła np. przy torebkach marek luksusowych) był czysty i niezniszczony. Jeśli zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania i/lub nie będzie posiadał metki/plomby czy innych oznaczeń, z którymi został dostarczony, zostanie odesłany w ciągu 3 dni roboczych do nadawcy a zwrot nie zostanie uznany. 
 
Środki pieniężne za zwracane produkty zostaną zwrócone zgodnie z metodą płatności lub na wskazany w oświadczeniu zwrotu numer konta bankowego, nie później niż w ciągu 14stu dni od poinformowania nas o zwrocie. Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot środków wpłynął na konto klienta najszybciej jak to możliwe. 
  
Klient ma obowiązek na własny koszt odesłać zakupiony towar, który ma podlegać wymianie lub zwrotowi.
 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl