Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr produktu, nr zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu na poniższy adres:
skontaktuj się z nami e-mailowo kontakt@lessdress.pl i wskażemy Tobie adres wysyłki
Zwrot/wymiana towaru
Zwrotom i wymianom podlegają wszystkie zakupione towary.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami e-mailowo kontakt@lessdress.pl wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Pamiętaj, żeby zwracany produkt nie nosił śladów użytkowania, był w takim stanie jakim został dostarczony, posiadał nieoderwaną metkę z logo Less Dress, unikatową plombę zabezpieczającą produkt (jeśli plomba wystąpiła np. przy torebkach marek luksusowych) był czysty i niezniszczony. Jeśli zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania i/lub nie będzie posiadał metki/plomby czy innych oznaczeń, z którymi został dostarczony, zostanie odesłany w ciągu 3 dni roboczych do nadawcy a zwrot nie zostanie uznany.
Środki pieniężne za zwracane produkty zostaną zwrócone zgodnie z metodą płatności lub na wskazany w oświadczeniu zwrotu numer konta bankowego, nie później niż w ciągu 14stu dni od poinformowania nas o zwrocie. Dokładamy wszelkich starań, aby zwrot środków wpłynął na konto klienta najszybciej jak to możliwe.
Klient ma obowiązek na własny koszt odesłać zakupiony towar, który ma podlegać wymianie lub zwrotowi.